ایجاد سیستم پشتیبانی

در این مقاله به ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت می پردازیم. باید کمی در مورد چرایی راه اندازی چنین سیستمی (سیستم پشتیبانی از طریق چت گفتگو در وردپرس با افزونه Tidio Live Chat) بخصوص در وبسایت های آموزشی صحبت کنیم. کاربران هر ساعت و هر روزه به وب سایت آموزشی شما سر میزنند و از محتوای وب سایت شما استفاده می‌کنند، اما قطعا از میان تمامی این کاربران، افزادی پیدا می‌شوند که می‌خواهند پیشنهاد، سوال، انتقاد یا حرفی با مسئولان وب سایت داشته باشند که بهترین راه برای این کار ایجاد چت آنلاین و استفاده از افزونه چت آنلاین است.

ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت در وردپرس

بنابراین وجود یک سیستم چت آنلاین در وردپرس می‌تواند باعث افزایش رضایت کاربران شده تاثیر بسیار مثبتی در ارتباط شما با کاربران داشته باشد. همچنین وجود چنین سیستمی در وب سایت شما تاثیر مثبتی در سئو و بهینه سازی وردپرس شما خواهد داشت. به این صورت که کاربر با ماندگاری بیشتر در سایت و چت با مدیران سایت، مدت زمان بیشتری را در صفحات سایت شما خواهد ماند و این یعنی تاثیر مثبت در سئو و تاثیر مثبت در افزایش رتبه بندی سایت شما نزد موتورهای جستجو.

ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت در وردپرس با افزونه Tidio Live Chat

چت آنلاین
ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت

این پلاگین وردپرس بیش از ۳۰٫۰۰۰ نصب مفوق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است و از بروزرسانی های منظمی برخوردار است. شما میتوانید در انتهای همین نوشته، افزونه وردپرس Tidio Live Chat را بصورت رایگان دانلود کنید

امکانات افزونه Tidio Live Chat

۱-نصب بسیار آسان
۲-پیگیری کردن اینکه چه کسی وب سایت را می بیند
۳-تماس با کاربر فعلی
۴-فرم پیام های آفلاین برای بازدید کنندگان شما، زمانی که آنلاین نیستید آدرس ایمیل خود را ارسال کنند.
۵-تغییر رنگ پنل چت آنلاین
۶-برنامه اختصاصی برای دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ
۷-پشتیبانی از ۱۴۰ زبان

نحوه کار با افزونه Tidio Live Chat

در ابتدا افزونه را نصب و فعال سازی نمایید، سپس منو Tidio Chat به پنل مدیریت وردپرس اضافه می شود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. در این قسمت باید یک اکانت Tidio داشته باشید. روی integrate with your site کلیک کنید.

چت آنلاین
افزونه چت آنلاین وردپرس

سپس باکس live chat را انتخاب و روی continue کلیک کنید

چت آنلاین
دانلود افزونه چت آنلاین وردپرس

در بخش بعدی رنگ باکس چت، تصویر پروفایل و زبان مورد نظرتان را انتخاب و روی continue کلیک کنید. در مرحله بعد نام دلخواه و نام سایت و کشورتان را بنویسید و روی continue کلیک کنید

همین حالا ببینید:  افزونه فروش عمده محصولات
ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت
افزونه چت آنلاین Tidio Live Chat

حال به پنجره مکامله راه پیدا کردید، و یک اکانت ایجاد کنید. روی دکمه create an account کلیک کنید و ایمیل، پسورد را نوشته و روی sign up کلیک کنید.

ایجاد سیستم پشتیبانی از طریق چت
سیستم پشتیبانی چت آنلاین وردپرس

پس از اتمام مراحل می‌توانید با کاربران خود چت کنید. چت آنلاین باعث جلب اعتماد کاربران می‌شود و کاربران می‌توانند قبل از خرید محصولات شما، با شما در ارتباط باشند و محصول مناسب کارشان را خریداری نمایند. از افزونه های مربوط به چت آنلاین وردپرس افزونه قدرتمند چت آنلاین Awesome Live Chat نیز می‌توند برای شما مفید و کاربردی باشد.

نظر